فروشگاه ماشین شارژی آریا عرضه کننده انواع لوازم و قطعات یدکی ماشین های شارژی در اصفهان می باشد. تمامی قطعات به صورت اصل و با بهترین کیفیت توزیع می شوند.

جهت خرید و اطلاع از قیمت های لوازم یدکی ماشین های شارژی و یا ماشین های شارژی نو و دست دوم در مدل های مختلف می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

فروش لوازم یدکی ماشین شارژی

در فروشگاه ماشین شارژی کلیه لوازم یدکی ماشین ها به فروش می رسد این قطعات عبارتند از:

باطری ماشین شارژی، گیربکس، رله، موتور، آداپتور، فرمان، برد کنترلر، لاستیک، صندلی ماشین، کلید ماشین، کنترل و آنتن کنترل، دسته دنده ، برد موزیکال ایرانی و خارجی، چرخ دنده، شارژر،  سیم، ال ای دی، چراغ و لامپ و کلیه قطعات دیگر

کلیه قطعات به صورت عمده و تکی با بهترین کیفیت عرضه می شود. جهت خرید هر کدام از این قطعات با واحد فروش تماس حاصل فرمائید.

انتخاب ماشین و موتور شارژی

یکی از اسباب بازی های مورد علاقه کودکان اسباب بازی های کنترلی و شارژی است. از نمونه های پیشرفته این اسباب بازی ها می توان به موتور و ماشین شارژی اشاره کرد. این اسباب بازی ها نسبت به دیگر نمونه های کنترلی و شارژی کامل تر و هم  قیمت بسیار بالایی دارد.

 به دلیل قیمت بالای این محصول بهتر است اطلاعات کاملی در مورد نحوه نگداری و استفاده کامل از این وسایل را داشته باشید تا هم ماندگاری این وسایل بازی برای شما بالاتر رود و هم هزینه تعمیرات آن کاهش پیدا کند.

ماشین و موتور های شارژی در مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. شما می توانید با توجه به مقدار بودجه، سلیقه، وزن کودک و … نوع وسیله خود را انتخاب و خریداری نمایید.

 باتری ماشین و موتور شارژی

ولتاژ، جریان، نوع باتری، جهت شارژر، قطع کن خودکار، نمایشگر وضعیت شارژ از جمله مواردی هستند که در زمان خرید ماشین و یا موتور شارژی باید به مورد بررسی قرار بگیرد.

باتری یکی از تجهیزات مهم در ماشین و موتور شارژی می باشد و عامل اصلی حرکت است. در هنگام خرید باید دقت کافی را داشته باشد  که ولتاژ و جریان آن استاندارد باشد.

دومین نکته ایی که باید در مورد باتری بدانید تاریخ انقضای آن است، معمولا عمر باتری ها بین 3 الی 4 سال است. پس در زمان خرید باتری و تاریخ انقضا آن را بررسی کنید تا مطمئن باشید که مدت زمان زیادی از تاریخ تولید آن نگذشته باشد.

شارژر دستگاه را بررسی کنید که حتما مجهز به سیستم قطع کن باشد. به وسیله شارژر باتری شارژ می شود اگر مجهز به قطع کن نباشد در مدت زمان طولانی که باتری به برق وصل باشد، زیاد تر از حد مجاز شارژ می شود و این موضوع باعث خراب شدن زودتر باتری می شود.

تعمیر ماشین شارژی

ماشین های شارژی از قطعاتی ساخته شده اند و ممکن است در اثر استفاده نادرست و یا حادثه، خراب و یا از بین بروند. از جمله قطعات مهم و کاربردی در ماشین های شارژی می توان به گیربکس، برد و رله اشاره کرد که هر کدام از این قطعات وظایفی را در ماشین بر عهده داردند، خرابی هر کدام باعث متوقف یا حرکت های ناقص در ماشین می شود.

یکی از قطعات اصلی در ماشین شارژی ها گیربکس است که وظیفه تقویت موتور ماشین را دارد و خراب شدن حتی یکی از چرخ دنده های آن باعث متوقف شدن ماشین می شود. برد های استفاده شده در ماشین شارژی ها دارای مدل های مختلف تک موتوره، دو موتوره، ریموت دار و غیر ریموت دار می باشد. وظیفه برد کنترل و فرمان دادن به ماشین است. یکی دیگر از این قطعات رله نام دارد که وظیفه اتصال برق باتری به موتور را دارد و کلیه قطعات دیگر که در مجموع باعث کارایی و حرکت ماشین می شود.

خرابی هر کدام از این قطعات منجر به توقف و یا از کار افتادن ماشین می شود. گروه ماشین شارژی آریا با استفاده از نیرو های متخصص در این زمینه، تعمیرات قطعات ماشین های شارژی ها را بر اساس نوع ماشین با بهترین کیفیت به شما ارائه می دهند. جهت مشاوره می توانید با ما تماس بگیرید.

لوازم یدکی ماشین شارژی اصفهان

فروش لوازم یدکی ماشین شارژی

قیمت لوازم یدکی ماشین شارژی

لوازم یدکی ماشین شارژی کودکان