اسباب بازی های موزیکال

اسباب بازی های موزیکال

اسباب بازی های موزیکال

بهترین سن برای شروع دروس موسیقی در خانه  2-3 سال است ، زمانی که کودک می داند چگونه به طور مستقل با اشیا ارتباط برقرار کند و پس از والدین آماده گوش دادن و تکرار است. شما باید کلاسها را حداقل یک بار در هفته و به مدت 20 دقیقه انجام دهید ، اما بیش از شش ساعت در هفته. در عین حال مهم است که یک وسیله موسیقی مناسب برای کودک انتخاب شود تا با سن او مطابقت داشته باشد. فروشگاه ماشین شارژی که به فروش اسکوتر اصفهان و لوازم یدکی ماشین شارژی می پردازد.

سن چگونه بر انتخاب ساز تأثیر می گذارد ؟

معمولاً حتی قبل از یک سالگی کودک  طبل و پیانو و.. در جعبه اسباب بازی او ظاهر می شود. اولین ساز های موسیقی طراحی ساده ای دارند ، استفاده از آنها آسان است ، مورد علاقه کمی از کودکان قرار می گیرد ، زیرا صدا را می توان با یک حرکت ساده بدست آورد. نوازندگان کوچک همچنین می توانند از قاشق های چوبی و جغجغه لذت ببرند. توجه به ابزار های سبک، رنگارنگ و همچنین ایمن مهم است. بعد از پنج سالگی کودک، می توانید برای او آلات موسیقی بخرید که از لحاظ اندازه ، ساختار و صدا تا حد امکان شبیه سازهای واقعی هستند. برای دریافت ایده درست در مورد ساز ، بهتر است پیانو یا گیتار با باتری ، طبل پلاستیکی و …خریداری کنید. در این مرحله لازم است که توسعه موسیقی و بازی را به وضوح جدا کنید. دروس موسیقی باید برای کودک شما سرگرم کننده و لذت بخش باشد. بگذارید کودک شما سعی کند سازهای مختلفی بنوازد مهم است که درک کنید چه چیزی را دوست دارد و به چه چیزی علاقه دارد.

اسباب بازی های موزیکال

مواد بدنه پیانو باید صاف و بادوام باشد. عموماً هرچه ساز گران تر باشد ، بهتر به نظر می رسد. یک ابزار خوب باید کنترل های بصری ساده داشته باشد ، در غیر این صورت کودک در تعداد زیادی دکمه گیج می شود و علاقه اش را از دست می دهد. برای کودکان از 3 تا 7 سال ، مدل های دارای کلید کاهش یافته و از 12 سالگی  با مدل های کامل مناسب هستند. با کمک آنها می توانید نواختن آهنگ های ساده را یاد بگیرید. این ویژگی برای کودکان 7-12 سال جذاب خواهد بود. بهتر است شروع یادگیری جدی نواختن سازهای کوبه ای با افراد حرفه ای زودتر از 10-11 سال باشد و قبل از آن می توانید اولین مهارت ها را در خانه کسب کنید. طبل ها با بدنه های فلزی یا چوبی موجود است. برای استفاده در منزل ، گزینه دوم ترجیح داده می شود ، خصوصاً از آنجا که چوب صدا را گرم و نرم می کند.

سازهای زهی

ساز های زهی شامل گیتار ، ویولن و..  است. کودکان پس از 5-7 سال به آنها معرفی می شوند.  برای کودکان دشوار و غیرقابل درک به نظر می رسند  و نواختن سازهای زهی صبر زیادی از کودک می طلبد. گیتار را می توان برقی ، صوتی یا کلاسیک انتخاب کرد که بستگی به علاقه کودک شما و هدف از خرید دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *