تمیز کردن اسباب بازی کودکان

تمیز کردن اسباب بازی کودکان

بازی با اسباب بازی ها و سایر کودکان برای رشد کودک شما ضروری است ، اما اسباب بازی ها میتوانند وسیله ای برای انتقال بیماری به کودکان شما باشند.

تمیز کردن اسباب بازی کودکان و بخصوص اسباب بازی های کودکان نوپا از اهمیت بالایی برخوردار است.کودکان نوپا ممکن است اسباب بازی ها را در دهانشان بگذارنند و اگر آنها ، حاوی میکروب باشند ، سلامت کودکان به خطر می افتد.

با توجه به اینکه ممکن است یک اسباب بازی بطور همزمان توسط چند کودک استفاده شود.بنابراین ممکن است بیماری و ویروس از طریق یک کودک بیمار به کودک دیگر از طریق تماس کودک با اسباب بازی مشترک صورت گیرد.

برای کاهش این خطر ، اسباب بازی ها ، مناطق بازی و فضاهای ذخیره سازی باید به طور مرتب تمیز و ضد عفونی شوند.اطمینان حاصل کنید که مواد ضد عفونی کننده ایمن و مناسب برای استفاده در اسباب بازی ها است.

نحوه تمیز کردن اسباب بازی های بدون باطری

تمیز کردن اسباب بازی های کودکان ، می تواند روشی ساده و مؤثر برای از بین بردن میکروب ها و مصون ماندن بچه ها از عفونت های ویروسی ، باکتری ها و بیماریهای مسری باشد.

اسباب بازی های کودک شما در شکل ها و اندازه های متفاوتی است ، بنابراین نحوه تمیز کردن اسباب بازی های کودک بستگی به نوع آن دارد.

قبل از شروع فرآیند تمیز کردن ، حتماً دستورالعمل شستشو آن اسباب بازی را به طور کامل بررسی کنید.ممکن است که اسباب بازی کودک شما ضد آب نباشد یا نیاز به شستشوی خاصی داشته باشد.به عنوان مثال برای تمیز کردن ماشین شارژی اصفهان ، از گرفتن آب بطور مستقیم روی آن خودداری کنید.

اسباب بازی های پلاستیکی کوچکی که فاقد باطری هستند ، می توانند در ماشین ظرفشویی شما قرار بگیرند.با کمی مواد شوینده و آب گرم ، اسباب بازی های شما براحتی تمیز میشوند.بعد از شستن اسباب بازی ها آنها را خشک کنید و بعد از آن در اختیار کودکان قرار دهید.

تمیز کردن ماشین شارژی

برای تمیز کردن اسباب بازی های بزرگ و باطری دار مثل ماشین شارژی ، نمیتوان از آب استفاده کرد.زیرا هرگونه رطوبت اضافی که در داخل اسباب بازی وارد می شود ، می تواند به طور بالقوه به مدارها و باطری ماشین شارژی آسیب برساند و بر توانایی آن برای تولید نور ، صدا یا سایر عملکردهای باتری تأثیر می گذارد.برای این منظور میتوان از یک دستمال مرطوب استفاده کرد.شما حتی میتوانید ، از یک محلول اسپری یا تمیز کننده مناسب استفاده کنید.

شستن اسباب بازی های بدون باتری با آب و صابون

چند قطره صابون را درون آب گرم مخلوط کنید.صابون دست و صابون ظرف هر دو مناسب هستند.هر نوع اسباب بازی بدون باطری را با استفاده از محلول آب و صابون شستشو دهید و بگذارید اسباب بازی خشک شود.اگر اسباب بازی بو گرفته است ، اضافه کردن سرکه سفید به آب به از بین بردن بو کمک می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *