دلیل بازی نکردن کودک با اسباب بازی چیست

دلیل بازی نکردن کودک با اسباب بازی چیست

دلیل بازی نکردن کودک با اسباب بازی

شما این اسباب بازی های زیبا را خریداری کرده اید و با این حال می بینید که فرزندان شما هنوز بازی نمی کنند.اگر کودک شما با اسباب بازی هایش بازی نمی کند ، به نظر می رسد که او از آنها خسته شده است.اما این میتواند دلایل دیگری هم داشته باشد.اگر در ادامه با ما همراه باشید در مورد دلیل بازی نکردن کودک با اسباب بازی هایش صحبت خواهیم کرد و راه حل هایی برای رفع این مشکل ارائه خواهیم داد.

همه انسانها از طریق بازی یاد می گیرند.تاخیر در مهارت های بازی به معنی تاخیر در مهارت های دیگر است.البته اسباب بازی ها برای بازی کافی نیستند.تنها چیزی که لازم است این است که دو نفر به روشی سرگرم کننده با یکدیگر تعامل داشته باشند.اما اسباب بازی می تواند برای جلب توجه کودک با نیازهای ویژه مفید باشد و حتی برای گسترش حلقه های ارتباطی و آموزش سایر مهارت های رشد در طول راه مفید تر است.

خیلی از اسباب بازی ها بچه ها را تحت فشار قرار می دهند.بعضی اوقات فضای اختصاصی برای بچه ها وجود ندارد تا بتوانند سر جای خود قرار بگیرند ، تمرکز کنند و با آنها ، بازی کنند.بنابراین ، پریدن روی تخت یا بالا رفتن از روی میز گزینه بهتری برای آنها به نظر می رسد.

بازی نکردن کودک با اسباب بازی

اسباب بازی ها مناسب سن نیستند

همیشه اسباب بازی های متناسب با سن را نگه دارید.همه ما قبل از خرید یک اسباب بازی به سن توصیه شده نگاه می کنیم.اما ، چند نفر از ما به طور منظم مناسب بودن سن اسباب بازی های موجود را بررسی می کنیم؟

  • به طور منظم ، حداقل هر ماه یکبار ، اسباب بازی های خراب را بررسی کنید و آنها را از دسترس کودک خود خارج کنید.
  • اگر با یک اسباب بازی به هدف خود رسیده است و کودک شما از این اسباب بازی زیاد استفاده کرده است ، آن را بیرون ببرید.
  • وقتی کودک شما به یک موضوع خاص علاقه مند شد – مثلاً حیوانات دریایی – اسباب بازی هایی را را فراهم کنید که مفهوم را تقویت می کنند یا یادگیری بیشتری ارائه می دهند.

وقتی کودک شما به طور مناسب با اسباب بازی ها بازی نمی کند چه کاری باید انجام دهید

  • هنگامی که کودک شما اسباب بازی جدید مثل ماشین شارژی اصفهان گرفت ، نحوه استفاده از آن را به او آموزش دهید.برای آموزش و تشویق فرزندتان برای بازی مناسب با اسباب بازی جدید ، باید بسیاری از دستورالعمل ها و کمک های دست به دست ارائه دهید.
  • از کودک خود بخواهید به طور مناسب با اسباب بازی بازی کند.اگر کودک شما شروع به خشن شدن بیش از حد با آن کرد ، روش مناسب استفاده از آن را به او نشان دهید و سپس از او بخواهید آن را برای شما تکرار کند.
  • وقتی کودک شما به طور مناسب با اسباب بازی هایش بازی می کند ، ستایش را برای او فراهم کنید و به او بگویید که کار بزرگی انجام می دهد.به عنوان مثال ، می توانید بگویید ، “سوزی ، من خیلی دوست دارم با عروسک هایت بازی خوبی داشته باشی!” یا “جک ، شما در حال انجام کار بزرگی هستید که اتومبیل های خود را مسابقه می دهید و آنها را پرتاب نمی کنید!”

بازی نکردن کودک با اسباب بازی

  • اگر کودک شما به طور نامناسب به بازی با اسباب بازی ادامه می دهد (یعنی پرتاب کردن آنها ، ضربه زدن به دیگران با آنها ، تلاش برای شکستن آنها) ، بلافاصله اسباب بازی ها را با خود ببرید.سپس می توانید اسباب بازی را دوباره معرفی کرده و به کودک خود نشان دهید که چگونه به طور مناسب با آن بازی کند.به کودک خود بگویید که اگر با آن به درستی بازی نکند ، ممکن است آسیب ببیند ، مثلا اگر به درستی از ماشین شارژی خود استفاده نکند ، ممکن است به باطری ماشین شارژی آسیب وارد شود و دیگر نمی تواند بقیه روز را با آن بازی کند.
  • برخی از کودکان ، علی رغم محدودیت سنی ذکر شده توسط سازنده ، فقط ممکن است از نظر رشد از نظر تکنیکی آماده بازی با یک اسباب بازی خاص نباشند.در این صورت ، هر چند وقت یک بار اسباب بازی را بیرون بیاورید و ببینید کودک شما در مرحله درست قرار دارد یا نه.این هنگامی که بتواند از آن به طور مناسب استفاده کند ، بسیار سرگرم کننده خواهد بود.

برای اینکه فرزندتان با خیال راحت با اسباب بازی هایش بازی کند ، همیشه به یاد داشته باشید که مدلسازی کنید ، تمرین کنید و تعریف کنید و اگر مجبور هستید ، از بردن آنها نترسید تا زمانی که کودک شما بتواند به طور مناسب با آن بازی کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *