چگونه اسکوتر مناسب کودکان را انتخاب کنیم؟

انتخاب اسکوتر مناسب کودکان

انتخاب اسکوتر کودک

شما به عنوان یک خریدار ، موارد زیادی هست که باید زمان انتخاب اسکوتر کودک در نظر بگیرید که در اینجا به برخی از این موارد اشاره شده است که ما به شما پیشنهاد می کنیم برای یک خرید آگاهانه آنها را در نظر بگیرید.

هنگام خرید اسکوتر برای کودک خود باید برخی از ویژگی های اسکوتر و همچنین سن کودک خود را در نظر بگیرید.همچنین باید در مورد ایمنی کودک خود فکر کنید.

پارامترهای زیر را هنگام خرید اسکوتر در نظر بگیرید:

نوع اسکوتر

بسته به نیاز و سلیقه خود ، باید نوع اسکوتر مناسب را انتخاب کنید.اسکوترها در اشکال ، اندازه ها ، سبک ها و رنگ های مختلف موجود هستند.قبل از انتخاب یکی از آنها از فروشگاه اسکوتر اصفهان ، نیازهای شخصی خود را در نظر بگیرید.

تعداد چرخ ها

ممکن است اسکوترها دو تا چهار چرخ داشته باشند.هر چقدر تعداد چرخ بیشتر باشد ، ثبات اسکوتر اصفهان نیز بیشتر است.اسکوترهای سه چرخ برای مبتدیان مناسب است.خطر عدم تعادل وجود ندارد و از این رو احتمال تصادفات نیز کمتر است.بنابراین ، اگر فرزند شما برای اولین بار سوار بر اسکوتر می شود ، پس باید اسکوترهای سه چرخ را انتخاب کنید.

وزن و قد

والدین همچنین باید قد و وزن فرزندان خود را در نظر بگیرند.اسکوتر باید آنقدر قوی باشد که بتواند وزن کودک شما را تحمل کند.شما باید در مورد حداکثر محدودیت وزنی که اسکوتر می تواند با خود حمل کند سؤال کنید.اسکوتر باید با قد کودک شما تنظیم شود تا او بتواند دسته اسکوتر را به راحتی نگه دارد.اداره یک اسکوتر بزرگتر و سنگین تر برای کودکان دشوار است ، بنابراین سایز اسکوتر باید متناسب با وزن و قد کودک شما باشد تا کنترل آن راحت تر باشد.

چگونه اسکوتر مناسب کودکان را انتخاب کنیم

سیستم ترمز

ترمز اسکوتر باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا در شرایط اضطراری به درستی کار کند و کودک شما از تصادف نجات یابد.

مواد

اسکوترها را می توان با پلاستیک ، فلز یا هر دو ساخت.اسکوترهای پلاستیکی سبک هستند ، بنابراین قابلیت انعطاف پذیری دارند.اما می تواند فقط برای کودکان کمتر از سه سال مناسب باشد ، زیرا نمی تواند وزن سنگین را تحمل کند.بنابراین ، شما باید اسکوترهایی از فلز قوی را برای کودکان بیش از سه سال انتخاب کنید.

سرعت

شما باید حداکثر سرعت اسکوتر را با توجه به تقاضای کودک خود در نظر بگیرید.کودک مبتدی به سرعت بالا احتیاج ندارد.برای اطمینان از ایمنی مبتدیان ، سرعت پایین بهتر است.اگر او برای رفتن سریعتر به مدرسه از اسکوتر استفاده کند ، به سرعت بیشتری احتیاج دارد.

سن فرزند شما

این مهمترین موضوعی است که باید هنگام خرید اسکوتر برای فرزند خود در نظر داشته باشید.انواع اسکوتر مخصوص بچه ها در هر سن متفاوت است.

کودک در چه سنی می تواند اسکوتر سوار شود؟

برای اداره یک اسکوتر ، کودک شما ابتدا باید بتواند خودش را اداره کند! می توانید به او اجازه دهید در سنی که می تواند به درستی بنشیند یا راه برود و کنترل تعادل خودش را داشته باشد ، سوار بر اسکوتر شود.در غیر این صورت ، برای کودک شما خطرناک است ، زیرا او می تواند در هر زمان سقوط کند.

هر کودک متفاوت است ، بعضی از آنها بلافاصله به اسکوتر تسلط پیدا می کنند ، بعضی دیگر مدتی طول می کشد تا اعتماد به نفس لازم را کسب کنند.

راهنمای خرید اسکوتر کودک

بهترین اسکوتر برای کودک نو پا چیست؟

برای بچه های 1-2 ساله خود ، اسکوترهای سه یا چهار چرخ انتخاب کنید ، زیرا یادگیری سواری و حفظ تعادل برای کودک راحت تر است.ممکن است اسکوترهای سه چرخ به عنوان گزینه بهتر پیدا کنید ، زیرا اسکوترهای چهار چرخ سنگین تر هستند و اداره آن برای کودک شما دشوار خواهد بود.

ممکن است اسکوترهای کوچکتری را پیدا کنید که مخصوص کودکان 2-3 ساله طراحی شده اند.اندازه قاب کوچکتر است.بالاترین سرعت کمتر از سایرین است و دارای فریم کوچکتر است.برای یک کودک کوچکتر ، کافی نیست که فقط ویژگی های خوب را مخصوص بچه ها انتخاب کنید.شما باید هنگامی که از اسکوتر استفاده می کند ، او را زیر نظر داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که با اسکوتر به جاده های عمومی نمی رود.

این مقاله توسط نمایندگی اسکوتر در اصفهان ارائه شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *