ماشین شارژی و بازاریابی برند ها

ماشین شارژی و بازاریابی برند ها

وسایل نقلیه سواری مانند اتومبیل ، کامیون و باربر گاهی اوقات کودکان را مجذوب خود می کنند و به خودروسازان بزرگ فرصت بازاریابی می دهند. تصور کنید صبح کریسمس است. بیدار می شوید و مستقیماً به سمت درخت اتاق نشیمن می روید. در زیر شاخه های سبز آن یک ماشین اسپرت مرسدس با رنگ زرد روشن قرار دارد که نام شما روی آن است و شما فقط 3 ساله هستید.
این مرسدس معمولی نیست ، حتی اگر ترمز برقی ، فرمان برقی ، صندلی چرمی و کمک فنرهای فنر به صورت استاندارد عرضه شوند.
در حالی که این مرسدس چهار فوت طول دارد. ممکن است از نظر فنی یک اسباب بازی باشد وبا قیمت 400 دلار فروخته شود .به طور مثال کانورتیبل یک نفره دارای مجوز از Daimler به Moderno Kids است. باتری چرخ ها را روشن می کند (آنها روشن می شوند!) با حداکثر سرعت 4 مایل در ساعت. یک صفحه لمسی فیلم ها را نمایش می دهد و موسیقی پخش می کند. “چراغ های جلو” LED هستند ، دقیقاً مانند چراغ های 70،000 دلاری مادر یا پدر.

دسته ای از اسباب بازی ها که شامل اتومبیل ها ، کامیون ها ، تراکتورها و باری برای دختران و پسران هدف قرار دارند که در سنین مختلف از 1 سال تا 6 سال و حتی بیشتر هستند. وقتی نوبت به برق می رسد ، می توان باتری شش یا 12 ولتی آنها را با دوشاخه خانگی شارژ کرد. بچه ها عمدتاً می خواهند مانند بزرگسالان باشند و بزرگترها اتومبیل دارند. اما فراتر از آن ، این اسباب بازی ها نمایانگر درجه ای از استقلال هستند. آنها اجازه می دهند بچه های کوچک با بچه های بزرگتر همگام شوند. وقتی همه روی چرخ هستند زمین بازی را یکنواخت می کند.
آنها یک تجارت بزرگ برای صنعت اسباب بازی هستند. طبق دسته گروه NPD ، در دسته ای که شامل اسباب بازی های سواری برقی و پدال (اما نه دوچرخه) می شود ، درآمد از آن ها سالانه حدود 625 میلیون دلار است و برای مارک هایی که نام خود را به این محصولات می دهند ، مزایایی نیز دارد.
آقای توپکینز گفت: “اگر آنها هزاران دستگاه از این اتومبیل ها را بفروشند ، مبلغ آن ناچیز نیست. “اما برای بازاریابی بسیار کاربردی است.”آنچه در بین مرسدس ، جیپ و فورد بیشتر مورد توجه قرار می گیرد این است: “آیا تولید ماشین اسباب بازی برای تبلیغ برند ارزش دارد؟”

ماشین لامبورگینی مدل NEL-603

ماشین شارژی و بازاریابی برند ها

مزایای ماشین شارژی برای حس خوب کودکان
مارتین بروچشتین ، معاون ارشد Licensing International گفت: “این آغاز ایجاد رابطه با کودک است.” ” و از دید والدین ، من می توانم به بچه ام یک مرسدس بدهم. “از این نظر ، این بزرگسالان را با شدت بیشتری به آن برند متصل می کند.” وسایل نقلیه الکتریکی اسباب بازی فرصت اینکه بچه ها بتوانند برخی از مهندسی های جدی و الکترونیک را به روشی بسیار سرگرم کننده بیاموزند را داد. ” پارکر اویمت از روچستر نیویورک ماشین چمن زنی نارنجی سواری Kid Trax اسباب بازی خودش همان رنگی است که پدرش ، اریک ، دارد. پارکر که 3 ساله است ، گفت: “من مثل بابا یک تراکتور می خواستم و یکی هم گرفتم.”
خانم اسپایسر گفت “یک اتومبیل سواری با باتری دارای توانایی جادویی برای پیوند دادن پدر و دختر است.” “اول ، او تماشا می کند که شاهزاده خانم کوچکش در حال رانندگی با یک وانت با ظاهری متوسط ​​است. سپس او باید در مورد مزایای آن وسیله به او بیاموزد. ”
خانم مک کنزی ، از BestReviews ، گفت: “من عاشق این هستم که اسباب بازی ها بی جنسیت می شوند و به هر دو جنسیت به بازار عرضه شده است. دختران به اندازه پسرها در این قسمت مورد توجه قرار می گیرند. ”
ماشین شارژی اصفهان راهنمای خوبیست برای دادن چنین حس قشنگی به فرزندتان.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *