نکاتی درباره نحوه تعمیر اتومبیل شارژی کودک

نکاتی درباره نحوه تعمیر اتومبیل شارژی کودک

نکاتی درباره نحوه تعمیر اتومبیل شارژی کودک

بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است که می بینید بچه هایتان در ماشین اسباب بازی برقی جدید واقع گرایانه خود مشغول پرسه زدن هستند که از ساعت ها سرگرمی و هیجان لذت می برند. بچه ها عاشق اسباب بازی هایی هستند که باعث می شود حس کنند به استقلال رسیده اند.

بچه های شما از هر سنی که باشند ، این واقعیت را دوست دارند که ماشین شخصی خود را برای گشت و گذار در داخل یا خارج از منزل دارند. اتومبیل های برقی بچه گانه می توانند گران قیمت باشند ، به خصوص اگر به تعمیرات یا تعویض اتومبیل آسیب دیده نیاز داشته باشند. مهم است که والدین خود را با ترفندها و نکاتی در مورد نحوه تعمیر ماشین اسباب بازی برقی مسلح کنند.

نکاتی درباره نحوه تعمیر اتومبیل شارژی کودک

نکاتی درباره نحوه تعمیر اتومبیل شارژی کودک

شماره و تجهیزات مورد نیاز را تشخیص دهید

مسائل رایج بسیاری وجود دارد که می تواند از کار یک ماشین اسباب بازی برقی جلوگیری کند. شما نیاز به خرید یک ولت مولتی متر دارید اما گرانی کمتر این کار را انجام می دهد.

آزمایش اتصالات و باتری ها

با استفاده از چند متر ولت خود ، این باتری ماشین را آزمایش می کند. اگر وسیله نقلیه شما یک باتری 6 ولتی است ، باید 6+ ولت بخواند و اگر باتری شما 12 ولت است باید 12 ولت به علاوه بخواند. ترمینال های داخل وسیله نقلیه اتصال دهنده و سمت باتری باید بررسی شوند.

برای بررسی موتور و سوئیچ ها باید باتری را از خودرو جدا کنید. باتری وصل شده به دو شاخه پیچ یا میخ کوچک درون دوشاخه قرار می گیرد. این کار برای دادن چیزی است که به شارژر متصل شود ، در این فرآیند هیچ آسیبی نمی بیند. هنگامی که علائم pos و neg را بررسی کردید بسته به اندازه در شارژر باتری خود 6 یا 12 ولت بگذارید.

اگر هنگامی که شارژر را وصل کردید ، وسیله نقلیه کار کند ، مسئله باتری در ماشین است. این مراحل برای تعمیرات واقعی ماشین نیز مهم هستند.

پدال و پای گاز را آزمایش کنید

با استفاده از ولت مولتی متر سوئیچ دریچه گاز خود را تست کنید. سوئیچ پدال پای خود را جدا کرده و می توانید اتصال روی سوئیچ را قطع کنید ، شما می دانید که اگر موتور شروع به چرخش کند مسئله سوئیچ پدال است. سوئیچ های سریع / آهسته و جلو / عقب در وسیله نقلیه شما وجود دارد.

اگر وسیله نقلیه شما کند است / کار نمی کند یا فقط به عقب / جلو می رود ، سوئیچ های شما می توانند مسئله باشند. هنگامی که وسیله نقلیه فقط به سمت پایین یا جلو یا عقب حرکت می کند ، سیم های خود را که به سوئیچ ها متصل هستند بررسی کنید. سیم ها را از کم سوئیچ سرعت باز کنید ، سوئیچ را بچرخانید و دوباره آنها را دوباره به برق وصل کنید.

اگر فقط در قسمت بالا کار می کند و شما سوئیچ را می چرخانید در این صورت فقط در حال اجرا است و شما مشکل می کند. باتری خود را کاملاً شارژ کنید و وسیله نقلیه حرکت نخواهد کرد و سپس وسیله نقلیه را برای 6+ یا 12+ ولت بررسی کنید. اگر فقط 12 یا 6 را بخوانید باتری خراب است ، باید آن را بخواند تا وسیله نقلیه حرکت کند.

جایگزینی شارژر باتری یا باتری

پوشش را باز کرده و اتصالات پلاگین را جدا کنید. آنها را جدا کرده و از دوشاخه ها استفاده مجدد کنید ، فقط کابل های مثبت و منفی را شناسایی کنید. شارژر باتری قابل تعویض است و گیره های فلزی باید با اتصال مثبت به مثبت و منفی به منفی برخورد کنند. شارژر باید آزمایش شود که ولتاژ صحیح آن 12 یا 6 ولت است و وقتی قرار است وسیله نقلیه قطع شود.

موتور و کنترل کننده را بررسی کنید

هنگامی که سوئیچ ها و باتری ها را برای کار تعیین کردید ، با فشار دادن کلید پدال یا چرخاندن گاز ، کنترل کننده را تست کنید. اگر صدای کلیک می شنوید مادربرد یا کنترلر بد است. برای آزمایش موتور کنترلر را جدا کرده و آن را به شارژر 6 ولت -12 ولت خود متصل کنید و باید بچرخد.

تغییر سوئیچ و باتری خودرو

کانکتور از باتری منتقل می شود و باید قطع شود و به کانکتور وسیله نقلیه متصل شود. از شارژر همراه خودرو استفاده کنید یا به جای آن یک شارژر جهانی خریداری کنید و آن را به گیره های فلزی اتصالات متصل کنید و اطمینان حاصل کنید که مثبت به مثبت و منفی به منفی است.

چه از همان باتری موجود در خودرو استفاده کنید و چه ترجیح می دهید از سازنده باتری دیگری استفاده کنید ، اتصال شارژر باتری سازنده را قطع کرده یا از اتصال باتری استفاده مجدد کرده و گیره های فلزی را جایگزین کنید تا اتصال باتری جدید برقرار شود.

نکاتی درباره نحوه تعمیر اتومبیل شارژی کودک

نکاتی درباره نحوه تعمیر اتومبیل شارژی کودک

چگونه ماشین کودکان خود را حفظ کنیم

روش های مختلفی برای تشخیص ، تعمیر و نگهداری ماشین الکتریکی کودک شما وجود دارد. اتومبیل برقی مخصوص کودکان و نوجوانان ایده آل و ایده آل مناسب کودک شماست. آنها در بین دختران و پسران محبوبیت بیشتری یافته اند. بسیاری از مارک های عالی برای سواری با کیفیت عالی در اسباب بازی های مناسب برای کوچولوی شما وجود دارد.

بچه ها عاشق سوار شدن اسباب بازی ها هستند. با این وجود ، خرید آنها می تواند گران باشد ، به همین دلیل مهم است که به آنها یاد دهید چگونه ایمن رانندگی کنند. مهم است که شما به عنوان والدین و فرزندان خود بدانید که چگونه ماشین و میزان و نبایدها را حفظ کنید.

اطمینان حاصل کنید که تمام قطعات ماشین شارژي از جمله باتری ، بدنه و چرخ ها در نظم هستند. ماشین را در مکان مناسب مانند گاراژ یا اتاق کودک خود نگهداری کنید. ایمنی باید اولویت اول شما باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *